A felhasználói élményre vonatkozó tanácsadás segít abban, hogy a jelenlegi weboldalad vagy mobil alkalmazásod felhasználóbarát, könnyen használható és élvezetes legyen.
Igyekszem azokat a hibákat megtalálni és kijavítani, amelyek zavarhatják a felhasználóidat, hogy optimalizáltabb legyen a digitális terméked.
A vizsgálat során külön figyelmet szentelek annak, hogy a felhasználói folyamatok egyszerűbbek és könnyebben érthetőek legyenek.
Mind vizuálisan és funkcionálisan fontos a konzisztencia, ezért ezekre is fókuszálok, hogy az ilyen hibákat felderítsem és megoldjam, hogy a felhasználóidnak egységes élményben legyen részük míg használják a weboldaladat vagy alkalmazásodat.
Egyszerűen és gyorsan, rád szabva.
Egy több oldalas prezentációban összegyűjtöm az általam felfedezett hibákat, amiket kiegészítek a megoldási javaslataimmal.
Amikor elkészültem a bemutatóval, írok neked egy levelet, hogy egyeztessünk egy online megbeszélést, ahol bemutatom az elkészült prezentációt a hibákkal és megoldásaikkal.
Ha kijavítódtak a problémás részek, akkor újra átnézem a kérdéses szekciókat, hogy minden rendben legyen.
Egy online megbeszélés alkalmával bemutatom az összegyűjtött hibákat a digitális termékeddel kapcsolatban. Az online találkozónk végén pedig elküldöm a bemutatott prezentációt.
A prezentációban a hibák mellé írok megoldási javaslatokat is, hogy hogyan lehetne megoldani az adott problémát akár többféle úton.
Vedd fel velem a kapcsolatot, és egy online találkozó alkalmával mutasd be a weboldalad vagy alkalmazásod pár szóban!
Kapcsolat